Zwemmen met Dolfijnen

10 september 2012 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we mooi op tijd richting Key Largo vertrokken, onderweg wat winkeltjes bekeken en om 13.00 waren we bij Dolphin plus en kregen eerst informatie over deze geweldige dieren en toen mocht ik het water in ( wat een ervaring !!!, helemaal te waauww)

DSC_3191-1                  IMG_3672

Toen we weer terug reden naar Miami hebben we toch een bui op de kop gehad, ja dat krijg je dan met een auto zonder dakkie he hahaha,dus op de autobaan aan de kant gaan staan en het dakje dicht gedaan, maar na een minuutje of 2 was het al weer voorbij en was het weer volop zon.

DSC_3270

We zitten nu in het Starlite hotel wat op een geweldige locatie zit, maar verder niet veel voorstelt. We hebben wat rondgelopen en bij het News Cafe gezeten en gaan er morgenvroeg ontbijten en effe zwaaien naar de kijkers thuis hihi

Al met al een onvergetelijke dag gehad !

1. Jolanda:
    11 september 2012
    nu weet je waarom een dak zo belangrijk is ihhiihih
    en is het ook wel leuk dat je het daar naar je zin hebt, zie je morgen ihihhi
  2. Marcella:
    Hallo luitjes.

Gaaf dat het zo mooi is.
    Zwemmen met dolfijnen helemaal te gek, fotoooos zien zien zien.
    Ik zet zo mijn laptoppie klaar.

Geniet er lekker van, groeties van ons.
  3. Ria:
    11 september 2012
    Leuk leuk leuk om met de dolfijnen te zwemmen en aan te raken !!!!
    Krijgen we ook wat foto`s te zien hahahah.

Ik gaat jullie strakkies zien op de live cam
    Pootjes en knuffeltjes van de poessies het gaat hun allen heel goed.
  4. Marlene kroes:
    Supergaaf die foto's
  5. T INy:
    12 september 2012
    geweldig allemaal, en pootje baden in je auto???helemaal te gek.....

xxx
  6. Jessica:
    12 september 2012
    Oh Diana, wat is dit gaaf!!! Voor jou ook een ontzettende mooie en leuke ervaring natuurlijk. Veel plezier verder met alles wat jullie nog gaan doen.