Miami here we come

9 september 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Dusseldorf Airport

Vanmorgen om 09.30 zijn we uit Dusseldorf vertrokken en waren om 20.30 in Atlanta, mooi op tijd dachten we omdat we om 21.00 uur weer vertrekken naar Miami, maar het duurde allemaal zo lang bij de douane enz. dat het nog krap aan werd om op tijd weer in het vliegtuig te zitten ( mooi geen sigaretjes roken dus...)

MiamiOm 23.00 kwamen we hier in Miami aan en omdat we tijdsverschil hebben van 6 uur hebben we nog een halve dag .

MiamiWe hebben onze huurauto opgehaald (een mooie Camaro cabrio ) en zijn eerst naar het hotel gereden , hebben ons een beetje opgefrist en nog een beetje in de buurt rondgereden. Het is hier nu 23.00 ( in Nederland 05.00 ) dus echt wel een lange dag. De reis was wel lang, maar ik vond het minder erg dan ik me dat had voorgesteld (dat scheelt weer want we moeten ook nog terug hahaha)

1. Annelies Belt:
    Ha vakantiegangers,

Fijn dat de reis toch nog mee viel. En nu...............................genieten van de vakantie. Heel veel plezier.
    Groetjes Ikke
  2. Jessica:
    10 september 2012
    De lange reis van wachten en vliegen hebben jullie achter de rug. Nu begint echt de vakantie. Lekker genieten. Groetjes Jes
  3. Ria:
    10 september 2012
    En nu maar lekker genieten van jullie vakantie!!!!
    Groetjes Ria
  4. Marlene kroes:
    10 september 2012
    Geniet van de vakantie.Het tijdsverschil kom je wel weer overheen.
    Super veel plezier.Gr van Marlene ,eric en de kids en aanhang natuurlijk.
  5. Michel:
    11 september 2012
    Awesome sht, and that's what this is