Op doorreis naar Cocoa Beach

11 september 2012 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer mooi op tijd wakker en een lekker ontbijt gehad bijd 8 News Cafe in Miami Beach, waar we grootste lol hadden omdat de thuisblijvers ons mooi konden volgen via de cam van het News Cafe hihi (het was alleen te warm in de zon,anders waren we nog even blijven zitten)

Na het shoppen zijn we nog even op het strand geweest DSC_3277van Miami Beach en zijn toen gaan rijden richting Cocoa Beach, onderweg even gestopt in Vero Beach waar  we ook nog even hebben geshopt (want dat kun je hier wel).  Vandaag hebben we weer een stevige bui gehad maar duurde niet lang en konden we weer van het zonnetje genieten aan Orlando Beach.DSC_3291

We hadden een mooi ritje langs de kust en kwamen vroeg in de avond aan bij het Econo Lodge Center in Cocoa Beach waar we onze bagage even weer hebben georganiseerd (was wel nodig hahaha) en nu lekker van een drankje genieten.

We hebben weer een hele leuke dag gehad!