Santa Monica en Venice Beach

15 oktober 2016 - Venice Beach, California, Verenigde Staten

We hebben weer een actief dagje gehad!, eerst zijn we naar Santa Monica gereden en de mooie grote pier op geweest. Erg groot met winkeltjes, restaurantjes en zelfs een complete kermis op de pier. Parkeren bij zulke stranden valt niet mee als je geen 20 dollar voor 2 uur wilt betalen, maar als je een beetje rondkijkt kan het ook iets goedkoper.

Toen we daar uitgekeken waren zijn we naar Venice Beach gegaan, een leuk plaatsje met een mooi strand en ook een pier, hier hebben we ons ook goed vermaakt en een lekker bakkie koffie gehad (de meeste koffie vind ik niet lekker hier).IMG_0069

Op weg naar ons appartement zijn we nog even gestopt bij een enorm groot winkelcentrum, hebben nog weer een paar boodschappen gedaan en gaan straks een lekkere steak bakken.

Zo nu de schoentjes uit.................je sjouwt er wat af hier!

Morgen vliegen we weer naar huis......het was een geweldige vakantie!, errug veel gezien en gedaan, maar stiekum ook wel weer blij om naar huis te gaan :)

1. Ria:
    15 oktober 2016
    Het gaat ook erg snel ,,maar leuk dat jullie er van hebben genoten Heer en Mevr Luiten,,we zien er naar uit om jullie weer te zien ,Wensen jullie een goede vlucht. Oit moin
  2. Diana:
    15 oktober 2016
    Dank je wel!! We hebben zeker genoten!
    Oit moin :)