zondag......rustdag

16 september 2012 - Conyers, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een rustdag, dus lekker wat langer geslapen en mooi relaxed voor het hotel gezeten, even met google talk gezellig met Ria gekletst en met Marcella,Sjoerd en Femke (heb Femke een van de eerste stapjes alleen door de kamer zien doen, helemaal gaaf!)

Vanmiddag lekker geshopt met zijn tweeen en weer een paar leuke dingetjes gescoord en natuurlijk weer een lekker hapje eten gehad hihi ,

DSC_3557                  DSC_3554

we zijn nog even naar Kim gereden en ze wou ons nog een paar winkels laten zien waar we leuk konden shoppen, dus nog een rondje geshopt hihihi

Rond 20.00 waren we weer bij Kim thuis en hebben lekker zitten bankhangen en toen Dean weer thuis kwam hebben we samen lekker kip gegeten. Daarna zijn we weer naar ons hotel gereden en hebben gezellig met een drankje en een zakkie ships een beetje zitten internetten (niet chatten met vrienden en familie, want die liggen allemaal te pitten) reisverhaaltjes schrijven met nederlandse muziek op de achtergrond.