De football game Georgia Tech

15 september 2012 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Dean en Kim hebben ons om 10.00 opgehaald en we zijn eerst naar een winkel geweest waar je allemaal spullen van Georgia Tech kunt kopen en we hebben ons daar een t-shirt gekocht voor de game.DSC_3495 Toen eerst naar de tailgate party waar op een grote parkeerplaats enorme campers staan en mensen bij elkaar komen om wat te drinken (sommige waren zelfs aan het barbequeen en anderen hadden weer hapjes),DSC_3517 we werden met een busje naar het stadion gereden om de spelers te onthalen( ook heel groots allemaal), ik dacht dat we het stadion in gingen maar eerst werd er nog even wat gedronken op de tailgate en daarna om 15.00 weer naar het stadion want de wedstrijd begon om 15.30.

DSC_3523Het was een geweldige ervaring om een football wedstrijd mee te maken (niet te vergelijken met een voetbalwedstrijd bij ons), ik wist alleen niet precies wat de bedoeling van het spel was en had het het laatste halve uur pas in de gaten hahahaha( de wedstrijd was rond 19.00 afgelopen). errug leuk maar wel een beetje lang.

Op weg naar ons hotel hebben we bij Milano's een lekker soepje met heerlijk knoflookbrood en lasagna gegeten en zijn lekker op tijd naar bed gegaan ( meuu meuu)

Weer een dag die je niet snel vergeet en ook niet nog is meemaakt.