Coca Cola museum , Atlanta Aquarium , CNN

17 september 2012 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

DSC_3614We hadden een City pass gekocht en hebben vandaag het Coca Cola museum, Atlanta Aquarium en de CNN studio ( headquarters ) gezien.We zijn begonnen in het Coca Cola museum, de plek waar het recept bewaard wordt en strikt geheim is. Hier hebben ze ons eerst een rondleiding gegeven en de verschillende flessen en automaten laten zien die gebruikt werden sinds Coca Cola bestaat.(wel heel leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is en de veranderingen in de loop van jaren) Na de rondleiding kwamen we in een ruimte waar vele automaten stonden met cola soorten die in verschillende landen gemaakt zijn en konden ook alles proberen (vele verschillende soorten geproefd).

DSC_3618Daarna zijn we naar het Atlanta Aquarium geweest ( de grootste van de wereld ) en dit was enorm groot en geweldig mooi ( vele verschillende vissen en kikkers gezien) Er waren allemaal verschillende ruimtes met daar de dieren uit verschillende streken ( bewegende dingen die ik nog nooit eerder had gezien hihi ), ook dit was weer erg mooi.

DSC_3682Als laatste zijn we naar de CNN studio geweest en ook dit was weer een enorm groot gebouw,daar hebben we ook een lekker hapje gegeten en zijn toen weer richting Conyers gereden waar we nog even waar we nog even naar Stonecrest(groot winkelcentrum) zijn geweest.

Nog even bij Dean en Kim wat gedronken en toen weer richting hotel.