Stone Mountain

19 september 2012 - Stone Mountain, Georgia, Verenigde Staten

DSC_3834We zijn vanmorgen eerst naar kantoor van Teijin geweest en hebben daar koffie gedronken met cheesecake en carrotcake en zijn daarna naar Stone Mountain gereden, een grote berg die uit een rots bestaat waar je met een kabelbaan of trein naar boven kunt, nou hadden wij de pech dat het seizoen over was en alles in onderhoud was. Naar boven lopen zagen we niet zitten dus alleen even wat rondgelopen.

DSC_3877Ook hebben we de plantage bezocht ( waar vroeger werd gewerkt door slaven) daar stonden de gebouwen nog van toen en waren ook ingericht met de meubels van rond het jaar 1800.

DSC_3931s'avonds hebben Dean en Kim ons Atlanta laten zien (touristische route) en zijn we naar Fogo de Chao (een luxe braziliaans restaurant) geweest waar we heerlijk hebben gegeten en ik natuurlijk mijn Caipirinha`s heb gedronken.               .

Weer bij het hotel hebben we de koffers weer ingepakt en laat naar bed gegaan zodat we misschien morgen in het vliegtuig een paar uurtjes kunnen slapen.

1. Ria:
    20 september 2012
    Ohhhhhhhhhhh al weer voorbij ,maar zie en lees het wel dat jullie je wel goed hebben vermaakt,,dit pakken ze jullie niet meer af.Paste alles wel weer in de koffer hahaha.De poesjes en ik ga jullie heel snel zien.We wensen jullie een hele fijne vlucht terug naar het kouwe kikkerlandje.Oit over enkele uurtjes.
  2. T INy:
    20 september 2012
    gaat snel he als je het naar de zin hebt, alweer terug wij wensen jullie een goeie reis, en tot gauw.......
  3. Annelies Belt:
    20 september 2012
    Hele goede reis terug en we gaan jullie dan weer zien en horen.........................................tot vervelends toe ben ik bang, met alle sterke verhalen hahaha. Nee hoor verheug me erop om alles te horen. Tot snel
  4. Jolanda:
    20 september 2012
    tip van de dag, trek een dikke jas aan voor dit koude land.
    en een hele goeie vlucht