Atlanta Zoo

18 september 2012 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Het was vandaag de bedoeling om naar Lookout Mountain in Tennessee te gaan, maar het zou veel regenen vandaag en het kwam ook met bakken uit de lucht, dus hebben we besloten om maar niet 2,5 uur te gaan rijden en in plaats daar van zijn we s'middags naar Atlanta Zoo gegaan.

S'morgens zijn we eerst naar het kantoor van Teijin gegaan en hebben Stu Flaxman en Scott Burbridge en nog een paar andere mensen ontmoet. We zijn met de mensen van Teijin gaan lunchen in een sushi restaurant waar allerlij soorten vis werd geserveerd, en voor mij en Kim kip teryaki (erg lekker).

Onderweg naar de dierentuin begon het zonnetje weer te schijnen en hebben mooi een paar uur in de dierentuin doorgebracht, of het nou kwam omdat de weersvoorspellingen niet goed waren weet ik niet, maar we hebben maar weinig andere mensen gezien (voor mij natuurlijk wel mooi, niemand die me in de weg stond om een paar mooie kiekjes te schieten).

DSC_3740               DSC_3755

DSC_3793               DSC_3792

We waren die avond bij Scott en Cheryl thuis uitgenodigd om te barbequeen maar zijn i.v.m. de regen die ze voorspelden naar het restaurant "Outback" gegaan bij ons hotel en hebben lekker gegeten en alweer een leuke avond  gehad.