Laatste dag in Conyers

20 september 2012 - Düsseldorf Airport, Duitsland

DSC_3941Vandaag alweer de laatste dag in Amerika. Dean en Kim zijn met ons meegereden naar het vliegveld om de auto in te leveren en de koffers al vast weg te brengen.

Daarna zijn we met zijn vieren naar Spondivits geweest om nog een hapje te eten. Toen we weer bij het vliegveld waren hebben we afscheid genomen van Dean en Kim en zijn om 16.50 weggevlogen richting Dusseldorf.

20120921_073311We dachten om 7.45 aan te komen in Dusseldorf, maar zijn om 7.00 geland en stonden nadat we onze koffers weer hadden buiten een sigaretje te roken en kijken of we Marcella en Sjoerd zagen. Op een geven moment zag ik Marcella met Annelies en begin ik te juichen en ze te roepen (Marcella zegt "nee he" en draait zich zo weer om, ze hadden wat leuks in petto en vond het jammer dat we al buiten stonden).

Toen kwamen ze er allebei aanlopen met een "sheriff" hoed op en een groot "wanted" plakaat in de handen( helemaal geweldig !!)