Van Saint Simons naar Conyers

14 september 2012 - Conyers, Georgia, Verenigde Staten

DSC_3478Vanmorgen hebben we gezellig met Lisa en Dean ontbeten in een leuk restaurantje en heeft Lisa ons Saint Simons laten zien (een geweldig leuk eiland).

DSC_3442

Bij Lisa thuis heb ik nog een paar fotootjes geschoten van haar Husky en zijn daarna gaan rijden richting Atlanta.

Onderweg zijn we gestopt in Savannah en even rondgelopen en wat gedronken.

DSC_3489Savannah heeft een hele leuke winkelstraat waar een snoepwinkel zit waar ze snoep maken ( ik heb nog nooit zoveel soorten snoep bij elkaar gezien ).

Na een paar uur rijden waren we in Conyers en zijn eerst naar Dean zijn huis gereden waar we Kim hebben ontmoet. Daarna zijn we naar ons hotel gereden (waar we de laatste dagen blijven) en zijn naar een restaurant hier in de buurt gelopen om wat te eten met Vicky en haar man en Dean en Kim (weer erg lekker gegeten!)  Weer terug in ons hotel hebben we onze spullen weer een beetje georganiseerd, wat foto's bekeken en zijn om 3.00 gaan slapen.

1. Marlene kroes:
    16 september 2012
    Ik zie wel dat jullie je super vermaken.een reis om nooit te vergeten.we wensen jullie nog veel plezier. gr van ons