Een mooi ritje langs de kust naar Saint Augustine

12 september 2012 - Saint Augustine, Florida, Verenigde Staten

We zijn vandaag helemaal langs de kust geredenDSC_3329 van Cocoa naar Saint Augustine, en zijn eerst met een grappig bootje op krokodillenjacht geweest. De boottocht op zich was al mooi en we hebben ook nog 2 krokodillen gezien. Daarna verder gereden en een lekker hapje gegeten in Port Caneveral, toen we na een half uurtje rijden in Titusville even bij een parkeerplaats stopten hebben we nog even een paar dolfijnen kunnen spotten.

Na weer een tijdje rijden zijn we gestopt in Daytona Beach (een heel mooi strand waar je met de auto het strand op mag), daar nog even wat gedronken en toen weer verder.

DSC_3362                  DSC_3364

Bij de volgende stop hebben we even gewisseld en heb ik het laatste stuk naar het hotel gereden (wel even wennen hoor, andere regeltjes als bij ons :)

We zijn nu in Saint Augustine en zijn nadat we onze spullen in het hotel gedropt hadden even het oude dorp in geweest ( helemaal geweldig !!) het is het oudste dorp van Amerika en alles is nog in de oude stijl. Morgen gaan we nog even het dorpje in en bekijken het allemaal even bij daglicht, de winkeltjes zijn dan ook open en kan dan mooi wat fotootjes schieten.

1. Marcella:
    13 september 2012
    Zozo. Wat kun je wat mee maken hè.
    Geweldig....
  2. T INy:
    14 september 2012
    nou zo beleef je nog eens wat, en het engels gaat goed of niet je hoort nu niet anders dus je moet wel hahaha........