Naples

4 september 2013 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg opgestaan en de spullen ingepakt om naar Naples te rijden, maar voor we Miami uitrijden eerst nog even een bakje cappucino drinken bij News Cafe. In een Cubaans cafe hebben we nog even cubaanse sandwich met cubaanse koffie gehad en zijn toen ons ritje naar Naples begonnen. We zijn door de Everglades gereden (ongeveer 2 uur alleen moeras en mangrove), was erg leuk.... alleen geen overstekende krokodillen gezien hihihihi. Ons hotel is helemaal superr!....je hebt het idee dat je in een tropische tuin zit en kijken vanaf ons balkonnetje door de planten en bomen op het zwembad en bubbelbad, nadat Michel een rondje had gezwommen zijn we naar de Naples pier gegaan en hebben daar zo'n 2 uur gekeken naar jawel......dolfijnen die gewoon rond de pier zwemmen en veel pelikanen en andere vogels. Nog even wat boodschappen gedaan in een gigantische supermarkt, wat gegeten en nu lekker op het balkonnetje een verhaaltje aan het schrijven, Michel met een lekker biertje en ik met een glaasje caipirinha (errug gezellig allemaal)  Oit moin:)