Fort Lauderdale

3 september 2013 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer vroeg wakker(nie zo'n fijn bedje), dus mooi op tijd er uit. We zijn eerst naar het strand geweest hier bij het hotel, heb lekker op mijn ligstoeltje liggen dobberen :) en hebben gezellig aan de RikiTiki bar van het hotel gezeten en wat gegeten. Tegen de middag zijn we langs de kust naar Fort Lauderdale gereden en daar wat rondgelopen en verder gereden naar Dania Beach (ook erg leuk, een pier waar veel mensen hun hengeltje in het water gooien en meerdere visjes tegelijk vangen). Toen we weer terug reden dachten we een leuk winkelcentrum te bezoeken, maar er stonden al borden aan de straat "no outlet" , maar we dachten toch eff kijken (allemachtig wat een kakzooi hahahha) we waren dus ook zo weer weg. Toen we weer terug kwamen bij ons apartement hebben we ons even opgefrist en zijn weer gezellig aan de RikiTiki bar gaan zitten waar we nu een lekker hapje gaan eten en ik dit verhaaltje zit te typen. Straks weer pitten.... en morgen naar Naples :)