Naples

11 september 2015 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar Naples, een uurtje of 3 rijden (dachten we), we zijn om 10.00 vertrokken en hebben om 16.00 afgesproken met de eigenaar van ons volgende huisje. Omdat we in de buurt van Madeira Beach kwamen, zijn we daar naar Hubards Marine gegaan om net als 2 jaar geleden met een boottocht dolfijnen te spotten (want dat was geweldig toen). We kwamen daar om 12.30 aan en zijn om 13.00 de boot op gegaan en toen we om 14.30 de boot weer af gingen hadden we maar weinig dolfijnen gezien (vorige keer sprongen ze gewoon achter de boot aan), dit keer zag je ze alleen op afstand zwemmen. We hebben wel even gevraagd wat de beste tijd was om dolfijnen te spotten, maar daar is geen tijd voor, als ze zin hebben om te spelen komen ze wel, maar je hebt niet altijd dat geluk.........jammerrrrrrrrrr.

Dus weer verder rijden naar Naples, is nog een uurtje of 2 rijden (dachten we....), maar na 2 x in een dikke file te hebben gestaan en om te rijden kwamen we daar om 19.15 aan......allebei mooi stijf in de botjes en een beetje brak, maar eenmaal aangekomen waren we het snel weer vergeten, weer een super leuk huis, met geweldige plekjes om buiten te zitten, op de stijgers aan het water....foto`s volgen nog.