Bonita Beach

12 september 2015 - Naples, Florida, Verenigde Staten

We hebben weer lekker geslapen vannacht en vanmorgen mooi rustig aan gedaan, we hebben rond half 10 onze feesthoedjes opgezet en toetertjes klaar gelegd om Hans te bellen via Facebook want hij is vandaag 60 jaar geworden. We zijn er de hele week al mee bezig geweest, maar konden dat natuurlijk hier niet plaatsen, want dan was de verrassing weg, we hebben een leuk filmpje voor hem gemaakt. http://youtu.be/HQKI42IFyqo

Vanmiddag zijn we een beetje rondgereden hier en eerst naar de Naples Pier (waar we niet op konden omdat ze deze aan het renoveren zijn...jammerrrrr) en doorgereden naar Bonita Beach, waar je als je geluk hebt de schildpadden kunt spotten( ook dit is deze keer niet gelukt) maar...............we hebben het erg leuk hier!!

Vanavond is Kate ( waar we het huis van huren) hier gezellig een wijntje komen drinken en hebben leuk gekletst, we zouden met haar op de boot om de zonsondergang op zee te zien, maar het weer liet het niet toe, dus maar niet gedaan.

Nu is het hier 20.00 en gaan we een lekker stukje vlees bakken op de barbeque en genieten van ons plekje hier, wat we morgen gaan doen weten we nog niet, de stranden zijn hier erg mooi, dus misschien morgen zwemspullen mee en verschillende strandjes bezoeken.

1. Annelies Belt:
    13 september 2015
    Het filmpje was geweldig leuk, erg leuk gedaan. thanks allebei en geniet er nog maar lekker van
  2. Marlene kroes:
    13 september 2015
    Na alle verhalen te hebben gelezen genieten jullie en bevalt het goed. Veel plezier nog.