Madeira Beach

7 september 2013 - Madeira Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen om 8 uur ging ons wekkertje af en zijn we uit bed gesprongen en zijn eerst naar Chick-Fil-A gegaan om daar ons ontbijtje te halen ( een soort van broodje kip, wel heel lekkerrr). Daarna zijn we naar Madeira Beach gegaan om met een bootje naar Egmont Key te gaan, maar deze was al vertrokken en waren dus te laat, we zouden dan met een bootje naar een primitief eilandje gaan en daar zou je dan 3 uur blijven. We besloten eerst om deze trip dan morgen te gaan doen, maar omdat vandaag de laatste dag van het seizoen was zouden we morgen 4 uur op het eilandje moeten blijven en omdat het erg warm is en daar verder niets is om te gaan zitten of drinken hebben we besloten dit maar niet te doen. Dussss.........hebben we maar een tripje met de boot om dolfijnen te zien besproken. We hebben anderhalf uur op de boot gezeten en zagen inderdaad dolfijnen zwemmen, omdat we niet een eind op zee gingen dacht ik dat dit het was, maar toen werd er gezegd dat we achter in de boot moesten gaan zitten en ging het bootje een beetje sneller varen en toen.........zwommen en sprongen de dolfijnen achter ons aan ( helemaal geweldig !!! ) Weer terug bij het hotel zijn we naar het strand gegaan (water is gewoon lauw.....en als ik het al niet koud vind kun je er echt vanuit gaan dat het lauw is hihihihihi). Tegen de avond zijn we naar Fort de Soto park gereden en hebben daar nog even op de pier gekeken, hier vissen de mensen allemaal op bruggen en pieren, leuk om te zien hoe de vogels de visjes pikken die de vissers op de pier laten liggen. Nog even wat boodschapjes gedaan , een hapje gegeten en nu weer lekker met een glaasje drinken in ons hotelletje.