Clearwater Beach

8 september 2013 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar Clearwater Beach geweest, een erg mooi wit zandstrand met een pier. Het was erg warm, maar zeker de moeite waard om gezien te hebben. We hadden de auto geparkeerd in een parkeergarage en toen we uit de lift kwamen stonden we eerst weer in een enorme souvenier en kleding winkel, toen we weer naar de auto gingen weer door die winkel en .... tuulk weer wat gekocht hihi. Weer terug bij het hotel zijn we lekker even de zee in gedoken en zijn later nog even boodschappen gedaan en naar Walmart geweest. In het hotel hebben we zelf weer een lekkere salade gemaakt..... lekkere ceasar salade ( Michel met dikke garnalen) en hebben tussendoor een wasje in de wasmachine en droger gegooid. Nu zit ik hier een verhaaltje te schrijven met een drankje en peukje en we gaan zo ons wasje uit de droger halen en de boel weer inpakken, want morgen gaan we Dean en Kim ophalen van vliegveld Miami en gaan er nog een paar gezellige daagjes van maken met zijn vieren..... LEUK !!