Islamorada

11 september 2013 - Islamorada, Florida, Verenigde Staten

Michel en ik zijn op tijd opgestaan en zijn naar Key Largo gereden om te kijken of we ergens met dolfijnen konden zwemmen, het kon in de middag en we zouden met Kim overleggen, we hebben besloten om het niet te doen en samen met zijn vieren op een boot te gaan en hebben na een lekkere lunch een geweldige boottocht van ongeveer 2 uur gehad en hebben weer dolfijnen gezien. Een hele grote waterschildpad kwam met zijn kop boven ( ging te snel voor een foto.....jammerrr) en Michel en Kim zijn ook nog even de oceaan in gedoken. De kapitein van de boot had een kameraad bij zich die deze omgeving erg goed kent en hij kon ons mooie dingen laten zien. Na de boottocht zijn we weer naar ons huis gegaan om even te douchen en hebben daarna boodschappen gedaan ( hele dikke steaks voor op de barbecue gekocht) en aardappels en salade en hebben een hele leuke gezellige laatste avond in Florida gehad met zijn vieren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria:
    14 september 2013
    De laatste dag samen hebben jullie je wel weer goed vermaakt met de dolfijntjes en een mooie afsluiting met een bbqtje .