Dusseldorf

12 september 2013 - Düsseldorf Airport, Duitsland

We gaan weer naar huis vandaag en hebben de meeste spullen gisteravond al ingepakt, dus mooi kalm aan en om 11.00 vertrokken naar Miami vliegveld. Dean en Kim vliegen om 15.00 en wij om 16.00 dus dat kwam mooi uit. We hebben afscheid van elkaar genomen en zijn een andere kant op gegaan..... we hebben 3 erg leuke dagen met Dean en Kim gehad :)

De terugreis ging sneller, ongeveer 8,5 uur ( toch een lange reis.....maar zeker de moeite waard!! ) We kwamen om 6.30 aan in Dusseldorf .....leuk om weer thuis te zijn, maar.........qua temperaturen zit ik toch echt liever in Florida :)

Over ongeveer 9 weken vliegen we weer naar USA, we zijn dan in Conyers ( in de buurt van Atlanta) en logeren een week bij Dean en Kim om daar Thanksgiving , Black Friday en een Football wedstrijd mee te maken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    14 september 2013
    De negen weken zitten er ook zo weer aan te komen ,,nog ff geduld. This jullie gegund geniet er lekker van.
  2. Diana:
    15 september 2013
    We hebben een te gekke vakantie gehad!!
    Leuk dat jullie ons hebben gevolgd en bedankt voor de leuke reacties!! :)
  3. Marcella:
    15 september 2013
    Leuk om alles op deze manier te hebben kunnen volgen. En de rondleiding was ook erg leuk. Ben je er een beetje bij:-)
    Tot de volgende verslagen.