Het is zo ver!

4 september 2015 - Enschede, Nederland

DSC_2853Nadat we bij Etna nog effe een dikke pizza hadden gegeten gisteren avond, zijn we doorgereden naar Amsterdam waar we een hotel hadden voor een nacht met tevens een parkeerplaats voor de auto tijdens onze vakantie. We hebben daar aan de bar nog even een paar drankjes gedronken en hebben een paar uurtjes geslapen.

Om 5 uur vanmorgen ging ons wekkertje en we werden met een busje om kwart voor 6 naar het vliegveld gebracht. We zouden om 9 uur vliegen, maar omdat er mensen weer uit het vliegtuig moesten omdat ze geen geldig paspoort hadden zijn we rond half 10 gaan vliegen. Ondanks de vertraging kwamen we toch om kwart over 12 (amerikaanse tijd ) aan en moesten nog lang wachten voor de douane. Toen we eindelijk buiten kwamen scheen het zonnetje volop en was het lekker warm en stond er nadat we 2 peukjes hadden gerookt een mooie knalgele Camaro Cabrio op ons te wachten waar we deze vakantie mooi mee rond gaan tuffen.

We moesten een eindje rijden om van Orlando in Spring Hill te komen en kwamen rond 5 uur aan op ons eerste vakantie adres ( helemaal geweldig, een villa met eigen zwembad ), waarvan de fotos nog volgen :)  Het is nu kwart over tien en we hebben het voor vandaag wel gezien en gaan zo lekker ons bedje in.

1. Annelies Belt:
    5 september 2015
    Dat was dan een lange dag. lekker slapen en morgenvroeg een lekkere duik in jullie zwembad. korte broek aan een genieten.
  2. Marcella:
    5 september 2015
    Zow en nu genieten!!! Ben benieuwd naar de foto's. Have fun.
  3. Ria:
    5 september 2015
    Nu lekker een vakantie gevoel ...nog ff een bommetje doen he.
  4. Ciska Groener:
    5 september 2015
    Dat ziet er errug mooi uit. Heel veel plezier daar in verwegiestan !!!!!
  5. T INy:
    5 september 2015
    Het ziet er geweldig uit lekker van genieten
  6. Marlene kroes:
    5 september 2015
    Ziet er goed uit. Geniet er lekker van.