Nelson Ghost Town Nevada

7 oktober 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag gaat het gebeuren, wij gaan trouwen! We zijn mooi op tijd opgestaan om naar Nelson Ghost Town te rijden. We werden daar om 9.00 verwacht dus dat moet lukken.......dachten we. Voor de bij de auto waren hadden we al leuke reacties op onze kleding, moesten natuurlijk dat enorme grote casino/hotel door om bij de auto te komen. De spanning begon nu wel een beetje te stijgen.....en helemaal toen onze navigatie een beetje was verdwaald ( we kwamen op een zandweg waar je niet kon draaien en onze navigatie ook een beetje harrie in de warrie raakte ) .....dus in de achteruit versnelling terug en de man die ons trouwt gebeld om te zeggen dat we niet op tijd kunnen komen. Eenmaal weer op de normale weg waren we er ook zo en gelukkig op tijd om alles nog even door te nemen. Omdat Michel niet wist dat ik in een rok zou trouwen (gister nog een mooie spijkerbroek gekocht hahahaha) ben ik even naar de wc gegaan om me om te kleden en was voor Michel een leuke verrassing.

IMG_0055

We hebben een geweldige leuke dag gehad, er zijn foto`s door een fotografe gemaakt, maar daar moeten we nog even op wachten...........maar hebben natuurlijk zelf ook na de ceremonie foto`s gemaakt en deze zijn ook goed gelukt. IMG_0053

Het was een geweldige leuke dag en kregen een super kamer in ons hotel , nu zijn we getrouwd, alle drukte voorbij ....................dusssss genieten van onze vakantieeeee!!

Foto`s volgen nog...........uploaden gaat nie zo makkelijk hier.

1. Annelies Belt:
    9 oktober 2016
    Wat een geweldige mooie foto's zijn het geworden. Errruggggg Leukkkkk
  2. Marcella:
    9 oktober 2016
    Benieuwd naar alle foto's deze zijn al erg gaaf.