Miami Beach

18 september 2015 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Onze laatste dag hebben we goed besteed, zijn mooi op tijd naar Miami Beach gegaan en hebben daar een hele leuk rit gehad met Duck Tours, een bus die zo het water in rijdt en dan als boot verder gaat. Eerst door Miami Art Deco district en toen het water in en vele mooie optrekjes van bekende personen gezien. Toen we weer als bus verder gingen zijn we over de Ocean Drive gereden en het was geweldig leuk hoe die man het allemaal vertelde tijdens de rit.

Het was erg warm, zonnetje bij.......en zijn naar de tattoo shop gelopen waar ik mijn tattoo heb laten zetten, helemaal te waauw, zit er mooi op :)

Nog even bij News Cafe gezeten aan het beruchte tafeltje, maar al snel werd ons verzocht om naar binnen te gaan omdat er een flinke regenbui aan zat te komen. Toch heeft Jolanda ons gezien op de live cam en heeft even een leuk fotootje gestuurd :)

Op weg naar Fort Lauderdale zijn we toch nog even naar Dania Beach gereden om daar nog even wat te drinken en op de pier te kijken, was errug leuk.....hebben zelfs een haai zien zwemmen!!  Toen er weer een dikke bui aan kwam zijn we weer richting huis gereden en onderweg natuurlijk weer een Steak gekocht en deze is Michel nu aan het bakken:)

Straks de laatste spulletjes inpakken en dan morgenvroeg nog even genieten van het zonnetje en dan richting vliegveld, dan gaat de terugreis beginnen.