Fort Lauderdale

16 september 2015 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we eerst maar es naar de apotheek gevlogen om iets tegen de jeuk te halen, want de muggen hier vreten me helemaal op. Nadat ik me helemaal ingesmeerd had zijn we naar de Flea Market (soort rommelmarkt) en naar de Swap Shop geweest (deze kun je vergelijken met de Beverwijkse Bazar ), leuk om even rond te lopen, maar niet alle kraampjes waren geopend.

S`middags zijn we eerst naar een grote brug gereden (een tip van een bewoner in de buurt om eventueel dolfijnen te spotten) en langs het strand gereden en hebben 3 mooie stranden met een leuke pier bezocht, geen dolfijnen gespot helaas, maar wel errug leuk gehad. We hebben wel veel bewolking en een paar flinke regenbuien gehad, maar dat mocht de pret niet drukken.

Op weg naar huis kwamen we een Fresch Market tegen ( mooie winkel met allemaal verse produkten, waar we een steak mee hebben genomen die Michel vanavond effe gaat bakken :) en wat lekkere olijven, knoflook en wijnbladeren die we in de auto opgepeuzeld hebben. Nog effe bij Wallmart een paar boodschappen gedaan en lekker steakje eten nu .....wijntje bij....lekkerrrr.